tirsdag den 5. februar 2013

When someone knows you can.

Når jeg er igang med hele den process tilbage til livet, er der nogle bump som skal løses.
Efter som mine tanker er blevet bedre - læg mærke til bedre - ikke fantastiske eller raske,
så får jeg pludselig et andet overskud til nogle andre ting.
Så får jeg overskud til at være 'et menneske igen'.
Ikke hver dag, ikke hver time - men jeg bliver bedre og bedre.
Nu skal jeg så finde ud af hvordan jeg er som menneske.
Hvad har jeg lyst til at bruge min fritid, min energi og mit liv til?

Er det at sy?
Er det at spille fodbold?
Er det at danse?
Er det at tegne?
Er det at at skrive?
Er det at være social?
Er det at gå i skole?
Er det at se film?

Det kan blive helt uoverskueligt i hvilken retning jeg skal gå. 
Hver dag er en ny chance til at mærke over.
Nogle gange træffer jeg en god beslutning, andre gange knap så god.
MEN!
'Let your past make you better - not bitter!'

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

For mig er det her et rigtig positivt indlæg!! :-) Nu har jeg ikke fulgt din historie eller noget, men det virker som om du er på vej i den rigtige retning.

Jeg ved ikke om du kan få noget ud af det, men jeg har fuldt en blogger længe (www.miss-fail.com) og hendes indlæg har lidt samme præg som dine. Måske du kunne kigge forbi, hvis du fik lyst.

Knus
www.rikkesunds.dk

heidi sagde ...

Ja tak Rikke, har fuldt hende i lang tid. Hun er så inspirerende og ærlig :)!