mandag den 4. februar 2013

the perfect body..

I dag har fået mig til at tænke over flere ting..
En veninde vil have lavet en brystoperation, så jeg var med ved lægen i dag.. 
Lægen begyndte så at spørge indtil hvorfor og hvad hun havde i tankerne.
Pigen er kun atten år.
Han spurgte lidt ind til om hun troede hun fik det meget bedre indeni eller hvad hun troede.
Og hun svarede nej, for der er jo altid noget der generer en, på ens krop.
Og ja, hans konklusion var at hvis hun ville så kunne operationen udføres.
Han anbefalte det ikke pga. hendes alder og at hendes bryster var helt pæne at kigge på.
Men han anbefalede dog en psykolog (i lidt sjov) for hendes syn på sig selv var ikke særlig godt.


Men hvad så?

De gange jeg har tabt mig, var jeg endnu ikke tilfreds. 
De gange jeg har fuldt stemmen i mit hovedet med hensyn til mad og vægt,
er jeg fandme ikke blevet lykkeligere.
Men de gange jeg har snakket med mine behandlere, så har det hjulpet mig mere på vej til derhen hvor jeg gerne vil være.

Jeg er på ingen måde tilfreds med min krop.

Og da jeg så hendes fine spinkle, unge og med pæne bryster krop - så fik jeg det faktisk skidt med mig selv. 
Jeg var bund jaloux på hendes krop..

Og hendes liv.
For hun kan spise lige det hun vil, hun har kæreste og skole.
Avs.. det var faktisk rigtigt hårdt.

Ingen kommentarer: