lørdag den 16. februar 2013

in the night..

Angsten og uroen viser sit grimme ansigt.
Måske fordi jeg føler mig utryg.
Er bange lige nu for hvordan det hele skal gå.
Jeg frygter at jeg ikke kan klare det hele.
Hele presset som D, A, Indre Heidi og mine omgivelser giver mig.
Jeg er ret tilbøjelig lige nu til at gå fra det hele, for det er ganske helt to much.
Jeg vil bare holdes om lige nu som en lille pige.
Som lille Heidi der ikke kender til frygt så stor som kloden.
Måske ikke udenpå, men indeni.
Jeg har prøvet at tackle angsten i dag..
Da jeg er lidt alene pt. pga. nogle personale som ikke kan hjælpe mig.
Sådan er dagen også i morgen, prøver virkelig at se positivt på det.

Men lige nu er jeg baange.
Det bliver virkelig svært at falde i søvn.
Er bange for at vågne 400 gange i løbet af natten.
Er bange for i morgen, samtidig med at der er 10% af mig der glæder mig til en ny dag.
Selvfølgelig skal de 10% vinde, det er bare så svært at være alene i det..
Jeg ved de er her - det er bare ikke nok.

Ingen kommentarer: