onsdag den 13. februar 2013

practice make better.


Endnu en sygedag.
Forkølelse, feber og hovedpine..

Træthed..
Kan nærmest ikke beskrive hvor meget influenza kommer i krig med anoreksi.
Altså helt ærligt..

Aktivitetniveau'et + lysten bliver totalt nedsat. 
Jeg har ikke lavet dagens gode gerning i dag, men jeg har spist min mad alligevel.


a38, boller, rugbrød, nødder, frugt, grøntsager,(+ alt ovenpå og under de diverse fødevaarer) og snart hjemmelavet pizza til aftensmad.
Har ikke snydt med en eneste ting..
Kun overfor anoreksien. 
Jeg skulle have snydt... 
Det er bare som om at når mit mad står på et stykke papir, så SKAL jeg tage det der står.

Ellers føler jeg mig sulten eller snydt.
Jeg føler mig mindre og mindre sej jo mere jeg snyder.
Men desværre føler jeg mig også tykkere jo mere jeg spiser. 
Godt jeg har mine behandlere omkring mig. 
Ellers ville det ende i selvskade... i form af sult..

- Arbejder på at påbegynde en livslinie over mit liv fra i dag af! Fik inspiration fra  http://www.miss-fail.com/

Sygdom... selvfølgelig skulle jeg også rammes..




7 kommentarer:

Inainaa sagde ...

WHAT !?
Har du spist ALT idag ??????
Hvad sker der!
Jeg er godt nok imponeret...
... jeg var snottet igår, og undskyldte det med, at jeg ikke kunne spise alt....

You go girl !
Det må jeg nok sige <3

heidi sagde ...

Årh, får det faktisk lidt skidt da du skrev det..
Men jeg er næsten sikker på at du mente det i en god mening, det skriver du jo også til sidst!
Tak <3

Inainaa sagde ...

Åh nej smukke.. Det må du ikke få :-/

Det kom vidst bare direkte fra hjertet - jeg var udelukket imponeret og stolt over at læse det <3

Manglede vidst lige noget smiley i det øverste :-)

heidi sagde ...

Er jeg sikker på..
Ville blive enormt overrasket og forvirret hvis det var negativt ment, for sådan kender jeg dig ikke<3

Inainaa sagde ...

Hehe :-)
Det ville være meget mærkeligt at have behov for at sige noget negativt til det...

<3

Anonym sagde ...

Jeg MÅTTE bare kommenter på dette for:
Hold da kæft hvor er du sej!!

Det fik mig virkelig i helt bedre humør (og der skal snart en del til) og det varmede mig virkelig da jeg læste dette. Jeg læser din blog hver dag og hold op hvor fik det mig til at smile da jeg læste dette indlæg. Du er SÅ sej at du kan stå frem og sige at du har spist alt hvad der står på din plan OG at du kan sige at hvis ikke du gør det føler du dig snydt eller sulten. Fortsæt denne vej frem søde du, får du er allerede godt på vej.

mange tanker og knus herfra.

heidi sagde ...

Tusind tak for din støtte, bliver helt glad for at høre du lytter til mig... Og tror jeg er på rette spor! <3
Knus