tirsdag den 29. januar 2013

square.

Hvornår blev mit liv så firkantet?
Så regelagtigt?
Så fast og rutine præget.
bumbumbum...

Ovenover ligner jeg stadig 'den gamle Heidi'.
Hende der havde det skægt med veninderne.
Hende der elskede at tage makeup på, lave god mad og fjolle.
Hende der kunne dovne og hende der kunne fungere normalt. 

Jeg vil så gerne blive den gamle Heidi, men det er jo umuligt. 
Ligemeget hvor meget jeg prøver, så vil jeg jo aldrig komme tilbage.
Jeg håber jeg bliver en bedre og stærkere udgave af den pige ovenover.
Hende var jeg mere stolt af..

En træt, lille Heidi.


Jeg syntes det er skræmmende at se på de to billeder.
Omkring 2 års forskel.

Mit ansigt ser ældst ud på det nederste, men min krop ser ældst ud på det øverste.
Men bare mit smil.. Det er blegnet på en forfærdelig måde...

Ingen kommentarer: