lørdag den 5. januar 2013

When it all changes.

Hvorfor er jeg så ked af det lige pludselig?
Jeg har det bedre end jeg har haft længe - SF får ikke så meget magten.
Men lige nu er jeg bare træt og færdig. 
Jeg ORKER ikke mere.
Jeg vil bare i seng.
Kl. er snart ni.
Hvor normalt er det lige at være atten år og gå i seng kl. ni en lørdag aften?
Jeg føler mig ensom.
Jeg føler mig tyk.
Jeg føler mig svag.
Jeg føler mig dum.
Jeg føler mig forkert.
Jeg føler at jeg fylder for meget.
Jeg føler at jeg be'r om for meget.

Mit spejl og mit hoved fortæller mig hvor klam og forkert jeg er.
Hvor lidt jeg fortjener at have det godt.
Jeg er så træt at jeg ikke orker at have det godt.
Jeg er meget lydfølsom lige nu.
Orker ikke så mange mennesker omkring mig. 
Gå væk.......
Jeg gider ikke høre jer snakke eller grine.
Har det som om jeg er ved at springe indeni.
Undskyld, undskyld, undskyld..
Jeg kan bare ikke overskue mere lige nu. 

Det gør ondt indeni og jeg ved ikke hvorfor. 

Ingen kommentarer: