mandag den 14. januar 2013

one day baby, we'll be old.

Træk vejret ind, træk vejret ud. Træk vejret ind, træk vejret ud.
Jeg er fyldt som en bare pokker.
Der er mange ting som rører på sig lige nu.
Hvor fanden er jeg på vej hen?
Fra i morgen skal jeg nu virkelig deale med SF igen.
Jeg er så sur.
Eller noget af mig er sur.
Jeg forstår det ikke.
Nu skal jeg gøre mig endnu mere fortjent til at have det godt.
Er bange for jeg drukner i angsten og vreden.
I siger at i vil hjælpe mig, men jeg gider ikke sidde i jeres sofa. 

2 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Søde er du på vej til at blive indlagt?
Du behøver selvfølgelig ik svare hvis det er for tæt et emne, at komme ind på <3

heidi sagde ...

Nejnej, men kostplanen er nu ændret, med mere mad og det er vildt grænseoverskridende!!!!<3