mandag den 28. januar 2013

from god to bad.

Ævæv..
Nu kommer selvhaddet og frustration - igen.
Det har gået okay indtil.
Jeg har forholdt mig forholdsvis glad og positiv til dagen, men nu hvor jeg 
så kommer i bad og kommer til at skule forholde mig til kroppen.
Så gør det skide ondt.
Så er alt arbejdet spildt.
Det er er ikke spildt - men det føles sådan..
Tankerne er blevet nemmere i mit hoved mht. til maden og kroppen - ja.
Men kroppen gør mig stadig deprimeret, frustreret og ked af det.
Jeg føler mig skyldig og forkert.
Klam og tyk.

Som et klam dovent æsel, der ikke gider dyrke motion og tabe sig.
Som en livsnyder der burde straffes for ikke at følge 'burde' .
Fordi jeg også gerne vil de andre ting i livet som at spise, sove, se film, slappe af, tegne, skrive, være kreativ, drømme, rejse og værdsætte mig selv.
Så skal jeg sgu straffes.
Dumme æsel Heidi,
'hvordan kan jeg dog overhovedet overveje tanken om at jeg har fortjent et godt liv'.

Ingen kommentarer: