tirsdag den 15. januar 2013

Denmark...


Jeg er nok lige pt.'s Danmarks største brokrøv.
Jeg har lyst til at skælde alt og alle ud.
Jeg ved jo det er fordi der så meget kaos inde i mit hoved.
Selv fløjten fra andre, et lille spørgsmål fra andre eller nogle sætter en ting forkert 
- så er jeg ved at gå amok.
Undskyld..
Pæne, søde og dygtige piger brokker sig ikke eller beklager sig ikke.
Måske er jeg bare ikke så sød som jeg gerne vil være.
Måske er jeg inderst inde en djævel?
Ondskaben selv?
Alt er vel muligt.

Jeg er i hvert fald ikke så perfekt som jeg føler jeg er nødt til at være.
Det er forfærdeligt. 
Jeg har puttet alt for meget på mine skuldre i denne uge - langt mere end jeg kan bære.
Nu kan jeg bare ikke sortere i hvad jeg skal kvitte og hvad der er vigtigt for mig at fuldføre.
Det meste er bare tidsfordriv - jeg kan ikke mærke lysten så meget i det.
Specielt SF siger at jeg ikke har gjort mig fortjent til det.

I feel homeless...
All alone.

Tror måske jeg er nødt til at kvitte FB i stykke tid - kan ikke holde mig på egen bane.
Nu gider jeg ikke se flere status-opdateringer om hvor de befinder sig, for alle folk er åbenbart det samme sted i januar ; FITNESS WORLD.
Ja flot, hvor meget selvtillid har lige når hele jeres verden skal vide at i er så skide fantastiske at i har løbet på løbebåndet i en time...
Ja, det er flot!
Men når det bliver skrevet af alt og alle, 
så er det mere som om man er 'med i klubben'.
En af de seje... 

3 kommentarer:

Inainaa sagde ...

ÅH JA den der hysteriske adfærd man får, når der er kaos indeni!
Naboen skal bare lukke deres køkkenskab for hårdt, og jeg kunne ridse deres bil af raseri....

Det er bare sådan en belastende situation, hvor man helst skal holde sig ALENE... Ellers skal man bruge flere timer på at rende rundt med undskyldninger til alle dem, man er gået bananas på.... :s

HAHA :-D Og det er ikke engang løgn.. Alle er i fitness.....

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg kan både og følge dig. Selv kan jeg godt se over det. Jeg skal abselut ikke tabe mig mere, tværtimod, så derfor tænker jeg, at dette gider jeg ikke bruge tid på at gå op i. Håber du lidt kan følge mig, for tror skam hellet ikke du har brug for at tabe dig. Men kan selvfølgelig godt følge din tankegang.

Anonym sagde ...

Man skal også have lov at brokke sig ind imellem!:)