torsdag den 3. januar 2013

tiert and more tiert.

Jeg har haft nogle dage hvor det har været okay det hele.
Jeg har haft det skidt på nogle tidspunkter, men ikke hvor jeg faldt ned i et dybt sort hul.
Men i dag, det er som om jeg bare vil lægge mig til at sove. Jeg er så træt.
Jeg orker pludselig ikke at være til.
Både D og SF har fat i mig.
Den ene vil presse mig helt ud hvor jeg ikke har været længe - helt ude hvor jeg ikke længere lytter til fornuften, men til alt det som jeg føler jeg skal.
Den anden vil have mig ned under dynen og bare lukke ned.
Det er frygteligt, for ingen af dem kan jeg rigtigt lytte til.
Hvis jeg vælger SF, så knækket jeg.
Hvis jeg vælger D, så kommer SF efter mig.
Hvis jeg vælger ingen af dem, så bliver dagen mega lang.

I dag er det jeg skal be' om hjælp.
Jeg vil bare så gerne kunne selv..
Det plejer jeg ikke altid at kunne, men måske i dag?
Nej.. Det er SF der fortæller mig at jeg ikke skal lytte til deres hjælp - de fortæller mig en løgn.
Men ved du hvad SF? Det er dig der lyver.
D fortæller mig at der intet er at kæmpe for.
At det hele kan være lige meget.
Men igen, så er det D der lyver.
Ikke mine vogtere og hjælpere.

HJÆÆÆÆLP ! <3

3 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Åhhh søde, ville ønske jeg kunne hjælpe dig og komme og gi dig lidt kærlighed og motivation på livet, Men du er mer end velkommen til at skriv etil mig enten på min blog eller på min mail, hvis du har lyst.

Ellers må du have en så god weekend, som du nu kan:-)

Kærlige tanker Helena

heidi sagde ...

Årh tak Helena. Det varmer meget. Bare det at nogen fortæller at jeg ikke nødvendigvis er helt alene <3

Krokodullen sagde ...

Jeg synes, du er sej. Og med det må du ikke høre, at jeg ikke anerkender tyngden af dine sorger. Jeg hører, at du har det forfærdeligt i dag. Og at ingen muligheder rigtigt synes at lette. Men det er det rigtige - at bede om hjælp. Jeg håber, du fik det gjort <3