lørdag den 26. januar 2013

Love changes everything.

Hvordan kan kærlighed bliver til så meget had?
Altså.. Hvordan kan to mennesker blive gift, betro dem deres liv og kærlighed, få børn sammen og så til sidst blive så bitter på den anden? 
Så bitter at man lader det gå ud over børnene?
Hvis ikke på den ene måde, så  på den anden..

Jeg føler mig som en der blevet fanget i mellem to negle.
En lille lus som bliver stille og roligt fanget.
Pint og holdt hen.
Uden egentlig at finde en udvej.

Dagens emne; Døden..
Hader det emne.
Jeg kan slet ikke forholde mig til det.
Det er så pisse uhyggeligt.
Undskyld..

Nu vil jeg holdes om..
Bliver angst og går i panik.

Føj..
Nu krildrer det i maven.
Jeg får kvalme.
Bliver træt.
Bliver mæt - men sulten.
Jeg har på en måde lyst til at spise en masse mad, så jeg kan komme tilbage til livet,
Men det vil ende med overspisning, selvhad og selvpineri de næste dage.
Tør end ikke at spise en gulerod, for det er ikke nok. 
Jeg har fulgt madplanen, så stop.
Se en god film, skriv, tegn, eller gå i seng.



Ingen kommentarer: