søndag den 6. januar 2013

something is rotten.

Nu stopper det altså snart.
D, får totalt styringen over mig.
Jeg er træt, jeg gider ikke noget og jeg er ked af det.
Jeg kan ikke rigtigt sige nogen grund.
Forsatan.
Rejs dig op Heidi.
Do something!
Jeg har bare lyst til at putte mig under dynen.
Ingen ansvar, ingen krav - intet. 
Hvad skal jeg lave?
Jeg ved ikke hvad jeg skal lave, når jeg intet har lyst til.
Ser man tv? Dyrker man motion? Er man alene?
Hvad gør man?
Så mange spørgsmål, så få svar.
Jeg er et kaos, uden jeg ved hvorfor.

Jeg er nødt til at be' om hjælp, for nu kan jeg ikke holde det ud mere.

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Får du hjælp? Måske du skal bede om mere hjælp i en tid? Lyder som om, du har alt for meget ansvar på dine skuldre. Håber virkelig, der er mennesker omkring dig, der kan hjælpe. Du fortjener det bedste!