torsdag den 24. januar 2013

To much thinking.

'' I got a hangover - åhhhhh...
I have thinking to much for sureeee.
I will keep until i blow up,
And i can never dare to stoop,
and i never wanna grow up
i can only keep on going, going , going, going oh oh oh.. ''


Hvorfor dog i søren tænker jeg over alle mulige små ting?
Hvorfor sagde han/hun det?
Hvad mente han/hun med det?
Gjorde de noget forkert?
Gjorde jeg noget forkert?
Hvorfor hedder et æble 'et æble'?
Hvorfor er jeg her?
Hvorfor blev jeg syg?
Hvordan bliver man rask?
Hvornår er man rask?
Hvad skal fremtiden bringe?
Hvorfor tænker jeg sådan?
Hvad skal jeg have at spise næste gang?
Hvornår skal jeg lægge tøj sammen igen?
Skal jeg være glad eller sur?
Hvorfor har jeg et hate på gule ting?Specielt gul mad?
Hvorfor har jeg blævrelår men faste lægmuskler?
Hvorfor ditten og hvorfor datten?

Hjemrejseweekend tomorrow. 
Don't even dare to worry about it. 
See ya!

2 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Op med hovedet smukke <3
Håber din weekend bliver god!

Tanker = "Bare" tanker :-*

Krokodullen sagde ...

Årh, hvor jeg kender det! Total overaktivitet på øverste etage :-)

Håber, din weekend bliver udholdelig <3