onsdag den 16. januar 2013

To much.

THIS IS TO MUCH!
TO MUCH IN MY MIND!

Jeg har skrevet 11 punkter ned som bare drøner frem og tilbage i mine tanker.
Jeg har fortalt om dem, det hjalp lidt.
Men stadig, så er der alt for meget. 
Jeg ved ikke om jeg bare er nervøs eller om praktik er for meget.
Den eneste måde jeg kan finde ud af det på er ved at prøve det.
Men jeg er så freaking ekstremt bange for det lige nu..
Min hals snører sig sammen og min vejrtrækning bliver overfladisk.
Jeg prøver at sige; En dag af gangen. 
Jeg vil så gerne kunne, men jeg er alt for bange for det bailer.

Men; plan for imorgen:
Praktik
Samtale
Ud at spise
Flying superkids.

Fire gode ting. Positive ting.
KOM SÅ HEIDI!!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du kan godt Heidi. Efter at have læst din blog de sidste par dage, ønsker jeg virkelig for dig at du skal få en god dag imorgen. Jeg ville ønske jeg kunne sige til dig at hvis det går galt så ringer du bare!! men det ville virke mærkeligt da vi ikk kender hinanden. Men jeg har så inderligt lyst til at hjælpe dig, for jeg ved at når bare en ting failer, så falder det hele til jorden og det må bare ikke ske. Så hvis der er noget som pludseligt ikke går efter planen/dit hoved i morgen, så prøv at se fremad og videre til næste positive ting, og lad ikke den blive påvirket af den forrige. DU KAN GODT!! KOM SÅ HEIDI!!

heidi sagde ...

Tusind tak for din søde kommentar. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Er helt mundlam. Det er helt vildt når en 'fremmed' bare giver en et så kærligt spark. TAK!<3

Krokodullen sagde ...

Held og lykke - jeg vil tænke på dig<3

Anonym sagde ...

Du kan!