onsdag den 9. januar 2013

a mix of...

En blanding af håb, sorg og tankemylder.
Nu har jeg fået praktikplads to gange om ugen i et supermarked.
Yes, bliver godt at prøve noget nyt.
Men hvad nu hvis jeg ikke kan klare det?

Eller hvad nu hvis SF får fat?
SF har godt fat i mig i dag.

Jeg er stresset, træt, sur og bange.
Maden bliver spist - for det skal den. 
Men selvhadet og kroppen fylder for meget.
Jeg kan næsten ikke tænke på andet.
Måske er SF efter mig fordi jeg har nydt nytårsaften, arbejder på praktikplads, har danset lidt til wii'en?
SF, kommer altid efter mig efter motion - for det er aldrig godt nok.
Lige meget hvor meget jeg laver så skulle det have været mere, oftere eller hårdere.
Dyrker næsten aldrig motion, for overskuddet og lysten er der ikke rigtigt.
Men når jeg endelig gør det - så får jeg hurtigt et nederlag efter for jeg bliver træt og selvkritisk. 
Så hader jeg mig selv..

Så kommer jeg i kontakt med kroppen - og det hader jeg. 

HVORFOR har jeg det så skidt med min krop?

Hvorfor skal SF være sådan efter mig når jeg prøver at tænke på noget andet end at være syg?
Jeg provokerer den ved at sidde ned og ved at spise min mad.
Men den slår mig i hovedet hele tiden, så jeg er så usikker på om det er det rigtige jeg gør.

Jeg drukner lidt i mine egne tanker nu.
Ikke flere lyder - det alt for meget.
Ikke mere snak - jeg bliver gal.
Ikke mere råb - jeg går amok.


 Bare ro. 
Giv mig ro.

2 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Stort tillykke med praktikpladsen, hvor må det være dejligt:-)

heidi sagde ...

Tak Helena!:)