søndag den 13. januar 2013

Happiness

 (En sød og god veninde, welcome home!)

Gensynsglæde er altid rart.
Kender du det man er nervøs for hvad andre tænker om en?
Hvis man nu kommer til at dumme sig eller sige noget forkert, 
så er jeg altid bange for at andre ikke kan lide mig mere.
Hvad nu med alle mine fejl, som folk med tiden vil opdage når de lærer mig mere og mere at kende.
Jeg skal jo allerhelst være fejlfri.
Og hvis ikke - så er jeg ikke god nok.
Så kommer SF efter mig.

Jeg er så bange for at miste mine 'nye' veninder.
Jeg er bange for at miste mine 'gamle' veninder.
Jeg er ikke den jeg var for 5 år siden.
Men jeg ved heller ikke hvem jeg er nu.

Men når man så finder en sød veninde, som lukker en ind i sit hjertet.
Så bliver jeg hammer bange for at gøre noget, så jeg ikke må blive i det.
At jeg er forkert.

Hvad nu hvis jeg ikke er god nok til hende?
Hun er jo så sød, så smuk, så klog og så sjov.
Jeg vil ikke miste hende, på  trods af alle mine særheder og fejl..




1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det kender jeg godt.. Sådan har jeg det også. Jeg har også en helt fantastisk veninde. En dejlig pige som alle holder af. Jeg plejer at kalde hende haf <3 Jeg håber hun vil blive ved med at holde af mig. Og at jeg må blive i hendes hjerte, for hun vil hvertfald altid være i mit! Kh cilla