fredag den 18. januar 2013

yes - im still here.

Først vil jeg lige sige mangemangemange tak for opbakningen de sidste par dage. 
Er så rørt over jeres medfølelse og jeres tanker.

Og jeg er her endnu. 
Efter nogle travle dage sidder jeg nu i min seng og er helt rundt på gulvet.
SF vil gerne have fat i nakken på mig og få mig til at danse eller gå.
D vil gerne have mig til at putte under dynen - for hvad nytter det hele?
Og Heidi er der et sted imellem - hun ved ikke hvad hun skal gøre af sig selv nu hvor der rent faktisk ikke er noget 'skal' på planen.
Skal jeg løbe, læse, være krea eller noget helt syvende?

Jeg kan ikke rigtigt sige noget bestemt jeg har lyst til, så svømmer lidt rund i min selvmedlidenhed.

Jeg klarede praktik, samtale, jeg klarede at komme ud og spise og jeg klarede Showet - og det hele med okay humør. 


Hvad mon Heidi laver på en fredag eftermiddag efter nogle stressende dage?
Hun hopper da selvfølgelig rundt, masser energi og fuld fart fremad - Når nej..
Jeg ved jo godt folk slapper af efter det har været stressende, min krop og mine tanker vil bare have mig til at yde 'det ekstra' ellers har jeg ikke fortjent.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at høre at du klarede det hele- og også med det okay humør. Det varmer hos mig. Hav nu en dejlig weekend, og giv dig selv lidt ro. Jeg tror på dig. Jeg ved du kan. Du er fandme stærk Heidi, med det du lige har gjort og det du gør.

Anonym sagde ...

* For det HAR du FORTJENT!!!!!