tirsdag den 1. januar 2013

2013.

And i did it!
Jeg spiste rejecocktail, jeg spiste bøf og jeg drak vodka.
Godt nok i en bestemt mængde, light sodavand og ingen dessert.
Men jeg var social, glad og hyggede mig. 
Jeg nød meget af det.
Jeg nød at det var normalt på en eller anden måde.

Men min krop er et kapitel for sig selv.
Jeg var ved at aflyse det hele på grund af træthed og selvhad.
Jeg var så ked af min krops udseende. 
Hvilket jo ikke er noget nyt. 

I dag har jeg drukket mere cola, spist mad og sovet.

Sov kun 1,5 time i nat, da jeg først var hjemme kl 6 ca,
Og så gjorde jeg stuen ret ren, så tv og spiste morgenmad.
Så stod mor og veninden op 1,5 time senere - så må jeg jo op.
Men jeg var glad og rolig.
Og nu er jeg så skide træt.
Jeg gider ikke vejes i morgen.
Dumme vægt.
Jeg håber jeg har tabt mig.
Jeg håber jeg har taget på.
Dumme indre konflikt. 

GODNAT <3

3 kommentarer:

Krokodullen sagde ...

Du er for sej!! Dejligt, at din aften gik godt! OG du HAR fortjent det! :-)

heidi sagde ...

Tak altså!<3

Anonym sagde ...

Sejt gået Heidi! En god slutning på et ellers dumt år:)