mandag den 31. december 2012

Today is the day.


Morgenen startede ud med at sove en hel time længere end normalt - well done!
Jeg satte musik på, begyndte at rydde op og pynte op til fest.
Humøret var okay, jeg prøvede at finde ro i det hele.
Humøret steg i takt med musikken blev skruet op, så jeg fik brugt min hulahopring lidt.
Efter det gik jeg en lille tur, købte lidt ind og kom hjem.
Skar salat, kartofler og gjorde så meget som muligt klar. 
Så hoppede jeg i bad, og fik frokost efter.
Humøret var okay inden badet.
Men nu blev jeg lige mindet om min situation;
JEG VIL LEVE - Men jeg vil også tabe mig.
Pludselig blev jeg bange for alt maden og hvordan det hele mon skulle gå.
Jeg beroliger mig selv med at BL er en halv time væk og jeg kommer derud i morgen.
At de passer på mig.

At hvad der sket i 2012, bliver i 2012.
At jeg ikke skal stå til ansvar for mig selv i morgen og hade hver en del af mig.
At jeg ikke tager 5 kilo på at spise og drikke i aften.
At den her aften giver mig mere blod  på tanden til livet. 

PLEASE! Hvis der nogen i hele verden der passer på mig, så hav mig tæt hos jer i aften,
Jeg har brug for at smide ansvaret, bare i 24 timer.
I dag har jeg gået, gjort klar og spist sund.
Har jeg fortjent en god aften nu?

Nytårsfortsæt: At 'burde' bliver i 2012. 

1 kommentar:

Bettina sagde ...

Du er i mine tanker søde pige! Du fortjener god mad, chips, kransekage og godt selskab :-) Jeg håber det bedste for dig. I aften er starten på dit nye og gode liv. Spis og få en god start :-)