søndag den 30. december 2012

and a happy new year.

I morgen er det nytårsaften.
En dag jeg havde glædet mig til, men ikke vidste om vi ville komme til.
Den 21. blev overstået.
Jul blev oplevet.
Og nu, nu er det tid til at fejre et nyt år.

Der er så mange ting der kommer op i mig.
Jeg vil så gerne have en god aften.
Men samtidig er der bare en del der vil gå glip af det.
Ikke koncentrere mig om det.
Men ønsket om en god aften er bare ret stor.
At jeg kan slippe kontrollen og selvhaddet én enkelt aften.
At jeg må spise og drikke,
At jeg må grine og have energi.

Men jeg er bange..
Hvad nu hvis jeg ikke kan klare det?
Der er ingen til at passe på mig.
Jeg er ret alene i det..
Åh nej..
Åh jo Heidi!
Kom nu! 
Jeg vil - jeg kan
jeg vil -jeg kan
jeg vil -jeg kan

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er så sej! Bliv ved med at holde fast i at du vil, og jeg ved, at du kan! Du kan klare alt hvad du sætter dig for! Selv har jeg givet efter for den del af mig, der bare vil gå glip af det hele, så kan se frem til en vild aften i sofaen med nattøj og varme sokker.. ;)
xxoo, Amelia

Unknown sagde ...

Hehe sødt billede :)

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Jeg ved du kan, selv slåsser jeg også med en masse tanker, men vi har også fortjent en dejlig aften. Husk på det.

Rigtig godt nytår:-)

heidi sagde ...

Hehe tak frederikke :)

Ja vi har - godt nytår Helena <3

Krokodullen sagde ...

Jeg vil - jeg kan, jeg vil - jeg kan. Godt mantra :-) Jeg HÅBER sådan, at du får en god aften - for det fortjener du! <3