onsdag den 5. december 2012

5. december.

 Hm, vil det så sige jeg skal sige så skal sige tak for min krop?
Tak for mit sind?
Tak for min fortid?
Tak for min nutid?
Tak for alt omkring mig?

TAK! 
Jeg er så glad og taknemlig.
Eller nej vent.. Ikke helt.

Der er så mange kampe jeg har endnu.
Det er hårdt og brutalt, og for hver dag jeg bliver ved, for hver dag bliver endnu et monster slået ned.
Jeg er taknemlig for de mennesker jeg har omkring, helt sikkert.
Jeg vil ikke undvære dem.

Men der er nogle tanker, nogle regler og nogle angst-ting, som jeg er nødt til at få bearbejdet før jeg kan blive taknemlig.

Så i stedet for at fokusere på alt det der virker umuligt og utaknemlig lige nu, så skal jeg lære at se på de ting der rent faktisk er og gør mig glad/taknemlig. 

Jeg trækker vejret - endnu en ny chance for at gøre noget nyt. 





3 kommentarer:

Krokodullen sagde ...

I stedet for at være taknemmelig for de problematikker, du har, kan du måske vende den om og være taknemmelig for, at du får hjælp til at bearbejde dem? Hvis du altså får dét - det håber jeg, du gør <3

heidi sagde ...

Ja du har helt ret.
Jeg får hjælp, og jeg vil ikke undvære det! Tak, fordi du fik sat noget lys på det<3

Krokodullen sagde ...

Selv tak, søde du. Og dét er jeg glad for, at du får <3