fredag den 7. december 2012

7 december.

Jeg syntes  det passer rigtigt godt.
Det rammer i hvert fald noget i mig når jeg læser det her citat.

Jeg er så bange for at være dårlige end...
Jeg er så bange for at være grimmere end...
Jeg er så bange for at være større end...
Jeg er så bange for at være mindre værd end ...
Jeg er så bange for at være ulykkeligere end..
Jeg er så bange for at være mere rask end...

Jeg sammenligner mig vist for meget med andre.
Specielt folk med samme diagnose, selvom jeg ved at diagnosen kan være så vidt forskellige for alle.
Alle har deres egne grunde, deres egen historie. 
Men jeg vil ikke være dårlige eller værrere end andre.
Der har jeg prøvet - og jeg følte hele tiden jeg skulle leve op til andre.
Sådan kan jeg stadig føle det, og gør stadig 90% af tiden.

Hvornår var det nu jeg blev god nok?
ELSK DET SOM ER.....


1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Jeg håber ikke, det er ved at være irriterende, at jeg kommenterer så meget - jeg kan bare genkende så meget af det, du skriver :-)

Jeg læste også et andet citat omkring jalousi, som ramte noget i mig: "Jalousi er ikke angsten for at dele, men angsten for at miste"..

Knus :-)