torsdag den 20. december 2012

21. december.

Så kom den frygtede 21..
Kan se at jeg ikke er den eneste på denne jord som har frygtet den.
Efterhånden har alle medier nævnt den, og har nu skud teorierne helt i jorden.
Jeg er stadig fucking bange.
Hvad er det, der bliver vækket i mig?
Er det jalousien over alt det jeg aldrig når?
Er det angsten for døden?
Er det angsten for at skulle blive ved med at kæmpe imod sygdommen?
Jeg kan ikke finde ud af hvorfor jeg bliver så fanget af det.

Jeg er så træt af alle dem der skriver på facebook.
Man bliver mindet om det hele tiden.
Mange gør grin med det, andre sætter spørgsmålstegn - og de tredje er rent faktisk bange.
Ingen vil jo dø på den måde.
Ikke hvis man virkelig kigger indeni.

Men jeg kan mærke angsten sidde i halsen, i maven og i anoreksien.
Selvom jeg får at vide fra facebook at det er min sidste dag, så vil jeg stadig bare tabe mig.
Skræmmende.. 
Jeg vil bruge min sidste dag på jorden til at tabe mig.
Hvor åndssvagt. 
Det er jo helt godnat.

Jeg tænker at det er det eneste der betyder noget for mig.
Jeg skræmmer mig selv....
Alle skræmmer mig idag...

Vær sød at passe på mig BL <3

Vi ses i morgen, alle sammen!
Ikke? 
Kom jul, kom sne, kom gaver + Resten af mit liv!

6 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Jeg synes også at det er skræmmende... En dårlig joke...

Jeg vil ikke bo i centrum af KBH eller ved en metro, fordi jeg er bange for bomber... Så at fortælle mig, at jorden måske går under... Nejtak du.

Vi må trække vejret smukke <3

Bettina sagde ...

Øv, hvor er det træls for dig. Det er svært at fjerne din angst, fordi den er så irrationel... Jeg håber, at dit liv vender tilbage til et okay leje, når vi vågner i morgen :-)

Og du er altså ikke åndssvag, fordi du vil bruge den sidste dag i verden på at tabe dig. Det er en normal tanke, og det beviser bare, hvor svær en sygdom anoreksi er!

- og dagens lyspunkt: Nu bliver dagene lysere fra i dag! :-)

heidi sagde ...

Tusind tak for jeres opbakning!
Jeg er så glad for i gider bruge tid på mig! I skal bare vide det er enormt vigtigt for mig<3

Krokodullen sagde ...

Vi "ses" i morgen, helt sikkert! Det er frygteligt med den angst, og når det handler om præcis den dato, det er i dag, er det nok svært at få den aflivet, før klokken slår tolv. Da håber jeg til gengæld også, at den begynder at falde lige så stille. Hold ud, søde pige <3

heidi sagde ...

Tak, jeg håber inderligt at du får ret!<3

Inainaa sagde ...

Mange knus og kys til dig Heidi <3