mandag den 24. december 2012

24. december.

Glædelig jul alle sammen - jeg håber i får en dejlig dag.

Jeg ville så gerne kunne skrive at jeg var så glad.
Jeg ville så gerne kunne sende jer et billede af en glad Heidi.
Men i dag kan jeg ikke rigtigt mærke noget.
Ikke udover min tristhed og træthed.
Jeg vil gerne græde, for det er jo slet ikke det her jeg ønsker. 
Eller måske?
Måske er det fordi jeg gerne vil vise dem alle hvor hårdt det er?
Jeg har ikke noget svar.
Måske er det fordi jeg ikke er glad, måske er det fordi jeg er bange for at vise dem jeg er glad.
Eller lade som om jeg er glad, for det jeg ikke hele tiden.

Jeg vil gerne i seng. 
Æv.
Jeg har lyst til at være selvdistruktiv og ked af det.
Hvorfor skal de se mig have det dårligt???

Måske fordi jeg ikke er tynd og lille mere, så skal de se det på anden måde.
Æv..


1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Jeg kender virkelig den dobbelthed. "Se mig! Jeg har det skidt!" og samtidigt vil man helst forsvinde, og ingen skal opdage noget. Og hvis de nu ser, jeg er glad - tror de så, at jeg bare har det godt? Så er det svært at finde roen og glæden indeni, selvom det er juleaften. Kunne jeg forestille mig.

Knus <3