onsdag den 19. december 2012

19. december.

Jeg har en skod dag.
Min mave er tyk, mine lår endnu tykkere.
Jeg føler mig klam og oppustet.
Som en fiasko.
Jeg har lyst til at jeg skal lide i dag.
Hvorfor kommer det nu?

Er det fordi den 21. snart skal overståes?
Er det fordi jeg skal hjem i julen?
Er det fordi jeg bare ER tyk?
Er det fordi jeg er doven?
Er det fordi jeg er forkert?
Er det fordi jeg spiser min mad, selv om SF siger stop?
Er det fordi jeg lytter mere og mere til min krop, end mine tanker?
Er det fordi jeg gerne vil bekæmpe SF?
Er det fordi jeg prøver at gøre noget andet end det jeg plejer?

Jeg har så meget lyst til at være ond ved mig selv i dag.
Jeg gider ikke bruge min tid på at gå og være ked af det + sur.
Men, det er som om at det bliver ved med at sidde i min mave, for jeg har det så skidt.
Følelsen af hvor stor og klam jeg er, er kun vokser de sidste par dage.
Ellers gik det lige så godt, og jeg havde det okay.
Men nu, nu er jeg et klam tyk æsel.. 

JEG VIL LIVET!
Derfor skal jeg straffe mig selv.

Ingen kommentarer: