mandag den 17. december 2012

16. december.

Beklager det manglende indlæg.. Dagen igår fløj afsted.

Igår var det en udfordring at kæmpe imod SF og D. 
De havde begge to godt fat i mig.
Sf ville straffe mig, D ville have mig til at gå i seng.
Og inde bag ved sad Lille Heidi og råbte; KOM NU!
Jeg gider ikke mere.. Det kan ikke være rigtigt det her.
Dumme dumme dumme liv.
Dumme dumme dumme sygdomme.
Det krævede hjælp ud fra, men alligevel kom jeg afsted til den gamle by i Århus!
Jeg elsker jo jul, men SF og D var efter mig.
Ingen smagsprøver, Træhed, irritabel, så meget gåen/ståen som muligt. 
Men jeg kæmpede imod SF ved at spise min mad og imod D ved at tage på tur selvom jeg helst ville sove. 

FIGHT FIGHT.
Hvor er den rigtige vej henne???? 
Jeg er så bange for at gøre det forkerte. 
Var det rigtigt eller forkert igår?


2 kommentarer:

Krokodullen sagde ...

Jeg synes, du gjorde det rigtige. Det rigtige er, hvad du synes, du formår i den givne situation - og du kæmpede! Pyt med, at der ingen smagsprøver var - du tog afsted og spiste din mad. Jeg synes, det er sejt - med mindre du selvfølgelig synes, det var at overskride din egen grænse at tage afsted :-)

heidi sagde ...

Tak :)!
Ja, det var helt klar en grænse, for Min Sf og D ville have mig hjemme og straffe mig selv, istedet for at tage ud og julehygge. But they did'nt win :)!