onsdag den 26. december 2012

In my bed.

Hjemme igen.
I min seng, på mit værelse, med mine ting.
Ikke trygt, men langt mere trygt.
Hvorfor har jeg al den uro i min krop lige nu?
Noget indeni mig er ved at ændre sig.
På en eller anden måde.
Der er ikke styr på noget i mit hoved.
Jeg har ingen anelse om hvem jeg er, hvorfor vi er her, hvorfor min krop ser ud som den gør, hvem mine rigtige venner, hvem jeg kan stole på og hvad jeg vil. 
Jeg er forvirret.
Jeg orker ikke være til.
Det gør ondt at indrømme, for en del af mig ønsker også at have det sådan her.
Som om jeg endnu ikke har taget en beslutning. 

Jeg orker ikke at sulte mig selv mere, at pine mig selv og hade mig selv.
Jeg vil ikke spise, værdsætte og elske mig selv.

Hvor er jeg så?
Lige i midten, og jeg aner ikke hvilket ben jeg skal stå på.

Ingen kommentarer: