mandag den 3. december 2012

3. december

Jeg er igang med at finde mig.
Enhver menneskes 'kamp'.
Noget som enhver skal opdage på et tidspunkt i deres liv.

Vi har lært ting fra vores forældre, søskende, venner og bekendte.
Vi har urinstinkter inden i os.
Arv og Miljø spiller også en stor rolle.

Hvad er så MIG? 
Altså hvem søren i hulen er JEG?

Er jeg hende den positive/negative?
Er jeg hende den glade/sure?
Er jeg hende den tynde/tykke?
Er jeg hende den udadvendte/indadvente?
Er jeg hende den smarte/umoderne?
Er jeg hende den kloge/dumme?
Og så i forhold til hvem/hvad?

Alt er vel en balance.
Jeg er vel nok alle tingene på forskellige tidspunkter.

Jeg ved virkelig ikke hvem jeg er..
Jeg kan se så mange tanker og mønstre fra mine forældre, og hvilke er dem er 
sunde for mig, og usunde for mig?


IM A MESS!
IM A CHAOS!
I AM ME!!!



2 kommentarer:

KatrineLyng sagde ...

Det er en rigtig lækker blog ;) du ser rigtig flot ud!

tag et smut forbi min blog, hvis det lyster ;) - måske kunne vi følges?
http://kom-se.blogspot.dk/

heidi sagde ...

tak for din søde kommentar :)
Du skal endelig også være velkommen til at blive fast :)