torsdag den 27. december 2012

don't come back.

Nu kommer det igen.
Angsten har stille og roligt taget fat i min krop igen.
Nu er den 21. december ovre, så nu har jeg intet at holde fast i mere.
Jeg venter på en ny dato, eller noget nyt jeg kan putte min angst i.

Jeg er ked af at være alene lige nu.
Jeg er bange.
Og jeg kan ikke sige præcis hvorfor.
Har det bare som om at det hele pludseligt bliver usikkert omkring mig.
Indeni og udenpå. 


Jeg har samlet kræfter i dag ved at sove, men jeg er stadig træt.

Før var jeg bare træt. 
Nu er jeg træt og bange - det er en skod kombination.
Og jeg ved ikke hvorfor jeg er bange nu..

Hvem fanden er jeg.
Det hele var mere enkelt da det kun handlede om maden og kontrollen.
Nu handler det om mig, maden, kontrollen, livet, døden, virkeligheden, drømme og alt andet som jeg skal forholde mig til. 

Jeg er så bange for hvordan det hele skal gå.

Ingen kommentarer: