lørdag den 22. december 2012

23. december.

Bum, bum, bum....
Jeg er her stadig..
Træt og forvirret - men jeg er her.
Den 21, sidder stadig i mig og jeg venter på en ny dato.. 
Dumme frygt.

I dag skal jeg hjem og fejre juleaften. 
To juleaftener..
Og holdt en igår.
Alt det lækre julemad (WHAT!)
Jeg er allerede træt af det.. 
Jeg er allerede træt af alt julehyggen..
Eller nej.. jeg har glæder mig meget.
Jeg er bare TRÆT i dag.

Derfor gør det ondt at skulle rejse hjem.
Ud af in trygge rammer, mine faste holdepunkter og dem jeg kan snakke med. 
Jeg har mest lyst til at putte mig under dynen for jeg føler mig ikke klar til at komme hjem.

Sig nu ja til at blive rask Heidi!
Og så rør alt indeni sig, jeg bliver kæmpe og jeg bliver urolig. 
Jeg er endnu for svar imod det.
Fristelsen for at give efter SF er stadig tit for stor.
Lad mig blive hjemme i de trygge rammer <3

Lad det nu blive en god jul!
Jeg er Julemenneske med stort J.
Jeg elsker familie, hygge og gaver.
Kom så!
Kærlighed omkring mig<3

Ingen kommentarer: