fredag den 21. december 2012

22. december.

Jeg er helt forvirret indeni.
Det er ikke rigtigt at gå med SF.
Det er ikke rigtigt at gå med D.
Det er ikke rigtigt at gå med lille Heidi.
Den 21, var pludselig heller ikke rigtig.
Jeg kan ikke skelne mellem virkeligheden og min indre verden.

Jeg kan slet ikke overskue mere.
Jeg gider ikke hjem på juleferie i morgen.
Jeg er så forvirret over det hele.
Der er ingenting der giver mening for mig nu.

Kom og hold om mig..
Jeg savner det..
Jeg savner dig..
Jeg savner det vi havde.
Jeg savner roen.
Jeg savner kærligheden.

Hjælp mig.. jeg er igang med at drukne.
Jeg har ingen redningsvest mere.
Alt er forkert.
Jeg er så negativ, det beklager jeg.
Men jeg er et kaos indeni. 

Kom og hold om mig..... 

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du skal ikke undskylde for at skrive dine negative tanker her.
Hellere have nogle af dem her i stedet for at have dem alle inden i sig!

Det indre kaos vil gerne ud!