lørdag den 10. marts 2012

cliche: Love.

Hvornår fortjener man kærlighed?

Er det når man har trænet?
Er det når man har spist sundt?
Er det når man er træt?
Er det når man er sur?
Er det når man er syg?
Er det når man er rask?
Er det når man er glad?
Er det når man er doven?
Er det når man er ked af det?
Er det når man har spist usundt?
Er det når man har brunt hår?
Er det når man er tyk?
Er det når man er tynd?
Er det når man følger alle gode råd til det perfekt liv?
Er det når man skider på rådene?
Er det når man bryder reglerne?
Er det når man følger reglerne?
Er det når man har store bryster?
Er det når man har en lille numse? 
Er det når man har små bryster?
Er det når man har en flad mave?
Er det når man er en mand?
Er det når man er en kvinde?

Hvornår fanden har JEG gjort sig fortjent til kærlighed?

4 kommentarer:

Inainaa sagde ...

Jeg er ret betaget af dette indlæg. (IGEN ja) Men faktisk rigtig rigtig meget !!!!!!!!!

Må jeg kopiere og sætte det ind i word? (Kunne aldrig finde på at lege, at det var noget, jeg selv havde skrevet!)

Jeg vil vildt gerne gemme det, muligvis hænge det op.
Jeg er virkelig fanget af det!!!

heidi sagde ...

Det skal du være så velkommen till :)!

camilla0estergaard sagde ...

virkelig fedt og inspirerende sted du har her :-).
kigger med nu - smut forbi mig, måske vi kan følges?

kærligst

http://www.camillaoe.blogspot.com/

EMMALIVA sagde ...

Wow, har du selv skrevet det? Det sætter tanker i gang synes jeg! :-)
Ellers er det en god blog du har og du tager pæne billeder! :)

Jeg er blevet fast læser, tjek min blog.
http://emmalivanissen.blogspot.com/