onsdag den 28. marts 2012

cry me river.

Jeg kunne græde, græde, græde - og græde.

Jeg kan nærmest ikke andet.
Har bare lyst til at lægge mig,
-Og græde. 

Og så kunne jeg trække vejret, 
-Og græde.

Der er så meget smerte på en eller anden måde.
Der er så meget frygt.
Der er så meget spænding.
Der er så meget rod.
Der er så meget kaos.
Der er så meget ensomhed.
Der er så meget fortvivlelse. 
Der er bare SÅ meget . 

Dahm, jeg hader fandme mit liv lige nu.
Utroligt sådan et hade/elske-forhold man oplever på en enkelt dag.

Hvis du havde spurgt til mit humør for 5 timer siden, så var jeg så klar til at kæmpe,
til at leve.
Utroligt som man kan blive påvirket af sig selv og andre mennesker.
Utroligt som ens tankegang kan ændre sig fra det positive til det negative. 

Alone in the big deep sea again.

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

:/ Humør og følelser svinger som vinden blæser.. Suk..