lørdag den 17. marts 2012

i recognize.


Jeg erkender..
Eller gør jeg?

Jeg har i hvert fald opdaget af mange af mine tanker og vaner går i ring.
Blandt andet fordi jeg har lært det hjemmefra.

Det med at være skrøbelig og sårbar, det har ikke altid være 'det bedste'.
Det med at blive set og hørt, har ikke altid være 'det bedste'.
Det med at lære gode vaner og rammer, har ikke altid været 'det bedste'.
Ikke fordi det aldrig har været godt, for det har det.
Det har bare ikke altid være godt nok til mig.
Sandt, jeg er måske lidt mere krævende end gennemsnittet. 
Men har åbenbart en masse gode grunde til det.

Mærkeligt hvordan jeg har prøvet at skjule det ved at køre på min vægt, mit udseende, min væremåde, mit liv osv.

Og jeg bliver ved og ved og ved og ved....
Hvornår har jeg ramt muren nok gange??

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Har været temmelig lost de sidste dage. Dejligt at være tilbage ved dine indlæg! :) <3