mandag den 26. marts 2012

no more sad songs - lie.

Efter en utrolig god weekend, så kommer alle tanker flyvende tilbage.
Jeg bliver så rastløs,så vred , så træt og så ked af det.
Jeg bliver så alene omkring det.
Hvorfor har jeg alle disse tanker?

Det hele bliver helt enkelt bare; for meget.

Mit liv bliver uoverskueligt og åndssvagt. 
Utroligt som man kan svinge mellem glad og deprimeret.
Utroligt så mange humørsvingninger. 
Op ned - ned op - op ned - ned ned op - op op ned ned ned . 
Så bliver det ved.

Jeg orker ikke mere i dag. 
Har bare lyst til at sove.

Jeg kan alligevel ikke leve op til mine egne forventinger. 

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Vi vil ALDRIG kunne leve op til vores egne forventninger. Vi har fået proppet nogle forventninger ind, der ødelægger. Nu skal forventningerne dø.. Også de ubevidste!

Jeg har svært ved at mange ting, af den grund, at jeg ubevidst skal gøre det perfekt. Det er min opdragelse..

Jeg ved ikke, om jeg rammer totalt forkert mht din situation. Hvis ja, må du undskylde :/

<3 Knuser <3