lørdag den 24. marts 2012

a place called home.

Når man skal lære sig selv at kende igen, så skal man finde 'hjem'.
Jeg syntes bare det er alt for trist og uhyggeligt i mit hjemme.
Det er koldt, ødelagt, mørkt og skræmmende.
Hvorfor skulle jeg gå den vej?
Jeg kan jo ikke bare renovere det.
Det hele skal rives ned, bygges op og passes på.
Det er virkelig et stort arbejde, ingen tvivl.

Hvad gør man så, hvis man bare er så gennemtræt og helt færdig?
Det er som om jeg ikke kan, selv om jeg gerne vil. Avs.. 

Hvad stopper mig fra at komme igang og rive ned? 

Jeg er bange. 
Please, kom og tag min hånd. 

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Gisp.. Må jeg gemme dette indlæg på min computer???

Det giver mig gåsehud. Det er jo SÅ SANDT som det står. Hvilket fabelagtigt eksempel med et hus.

Det skal nemlig startes fra niveau 1. Der hvor man starter, når man er lille.. Er det slået fejl, skal det gamle rives ned, og man starter på ny :(