mandag den 5. marts 2012

share.

Lige et mindre følelsesladet indlæg.
Hvis i har lyst og tid, så må i meget gerne fortælle om blog til folk i kender/andre bloggere.
Selvfølgelig kun hvis i også mener at bloggen er ganske fin at læse.

Først; jeg laver min blog for at komme af med mine tanker og følelser.
Det hjælper mig rigtigt meget.

Men, jeg ved ikke helt hvad det er, men det er også lidt sjovere, når der flere læser.
Om det er for at blive hørt, ja.
Også hvis der er andre der går med de samme tanker og ting, som jeg kunne dreje nogle af tingene med. Hvis nogle er i samme båd som mig, eller bare finder tingene interessante? 
Hvis jeg kunne hjælpe nogle, så ville det da være super fedt.
Selv mangler jeg at blive hjulpet milliarder af gange endnu, men de gange jeg er blevet hjulpet med enten det ene eller andre, hvem ved? måske kunne det også hjælpe bare ét andet menneske.
Jeg er også på Bloglovin, så der må i meget gerne finde mig, for nu forsvinder det der Google-account hvis snart? 
TILFØJ MIG :)

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Jeg vil hvertfald anbefale dig. Jeg elsker at høre dine tanker, fordi jeg har mange af dem selv.

Ja. Det er rart at have nogen at spare det man skriver med!