fredag den 30. marts 2012

ego bitch.

Hold kæft jeg føler mig som en ego-centreret bitch.
Jeg har droppet veninderne, jeg har droppet familien, jeg har droppet praktikken.
Jeg dropper alt, jeg har 'droppet' alle forventinger til mig selv.
Nårh nej, det har jeg ikke.
Det er det eneste jeg ikke kan give slip på.
Min forventinger;
At jeg skal være en god datter.
Jeg skal være en god veninder.
Jeg skal være en god søster.
Jeg skal være en god kusine.
Jeg skal være en god kæreste.
Jeg skal være en god motionsudøver.
Jeg skal være en god Heidi.
Jeg skal være en god livsnyder.
Jeg skal være så FuCkInG til alt.
Og det kan jeg ikke.
Men det eneste jeg stræber efter ,det er er blive det. 

Det hele ramler i mine tanker lige nu, og det gør bare pisse ondt.

Hvorfor mister jeg alle de ting jeg gerne vil, bare for at tabe mig?
Fordi, det er jeg nødt.
Før har jeg ikke fortjent.
Og hvornår fanden skal jeg fortjene, for nu taber jeg mig ikke længere? :'(

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

<3 <3 <3 :(
.. du fortjener at få dræbt alle dine forventninger til dig selv. Du er enestående.