fredag den 9. marts 2012

why?

Hvad er det der har været så forkert ved mig, at jeg ikke kunne elskes?
At jeg ikke kunne holdes om.
At jeg ikke kunne ses.
At jeg ikke kunne høres.
At jeg ikke kunne mærkes. 
Hvad er det der har været så forfærdentligt ved mig?

Hvad er det der gør at jeg stadig ikke kan føles, mærkes, ses, høres eller holdes om. - Elskes.
Hvordan kan jeg gøre mig fortjent til det?

Min lille 4årige piger indeni skriger; se mig, hør mig - elsk mig
Jeg vil også.
Men siden jeg har ikke fået det jeg har ønsket mig, så har jeg nok ikke fortjent det.

Hvad er der galt med mig?

1 kommentar:

Inainaa sagde ...

Kender godt til den 4-årige pige der råber og er hysterisk efter at blive set, hørt eller holdt om :'/

Børn burde kun opleve kærlighed. Det er punkt 1 og starten på deres liv der opbygges igennem kærlighed.

Desværre får alle den ikke.. Og de må selv få den 4-åriges behov opfyldt i den voknes krop..

Der er aldrig noget galt med den efterladte.. MEN HVORFOR kunne man så ikke elskes???? Suk.. Det får man nok aldrig svar på..

Du indeholder så meget dybde. Du er fantastisk og du kommer så meget igen, og bliver stærkere end mange andre!

<3 <3 <3