mandag den 8. juli 2013

art.

Kunsten at holde anoreksien i kort snor. 
Den får lov til at bestemme rigtigt meget - både bevidst og ubevidst.
Men det er en sten der ruller for mig.
Den er blevet alt for tung og jeg har trang til at gemme mig væk. 
Jeg ustabil, træt og irreteret... 
Ikke gode tegn. 



Kunsten at vælge behandling.
Den får lov til at diktere mine næste skridt - både bevidst og ubevidst.
Men det er en tung sten at bære.
Den er blevet så tung at jeg må be' om hjælp.
Jeg er bange, usikker og fuld at bekymringer.
Skræmmende tegn.

Kunsten at vælge livet.
Den får lov til at give mig håb og ønsker om det bedre - både bevidst og ubevidst.
Men det er en farverig og forventningsfuld sten jeg ser. 
Den er blevet så stor så tung i mig at jeg kæmper videre.
Jeg er modig, udfordrende og på vej.
Livsgivende tegn.

Kunsten at navigere mellem mine følelser.
Den får lov til at kredse rundt i mine tanker - både bevidst og ubevidst.
Men det er en kaotisk sten at rumme.
Den er blevet så tung at jeg forvirrer mig selv.
Jeg er forvirret, rundtosset og sorgfuld.
Belastende tegn.

Kunsten at lytte min krop.
Den får lov til at sætter stopper for mine tanker - både bevidst og ubevidst.
Men det er en sjælden sten som dukker op.
Den er blevet så tung at al energi forsvinder.
Jeg er udmattet, slap og rystende.
Kroppens forunderlige tegn.


Ingen kommentarer: