fredag den 12. juli 2013

Home is a sweet home.

Dette sted der engang var så trygt. 
Her jeg voksede op, grinte og græd.
Men efter efterskole var det ikke længere 'hjem'. 

Jeg følte mig utryg og forkert.
Jeg så idag video fra for 5 år siden.
Umiddelbart kan jeg ikke se at jeg er påvirket af noget der. 
Men det var kort tid efter jeg startede på efterskole, og der begynder jeg at ændre mig.

Og måske også lidt inden.

Nøøøj, hvor er det svært.
Var det f'ør eller på efterskolen?
Var det en episode eller noget der har vokset i flere år?



Måske var det et syn på mig selv og hvordan andre så mig?
Altså.. 
Jeg mener bare at jeg blev set som den 'søde, pæne og gode veninde'. 
Og jeg levede mig måske for meget ind i denne rolle pludselig?
Det blev for bogstavelig talt, og jeg turde ikke træde ud af den rolle.
Kravene og kravene for den søde pige blev større og større.
Jeg mistede på en måde friheden til at være MIG?
Med alle sider.
Den dumme, sure, tossede, vrede, frustrede, sjove osv.. 


Jeg og nogle flere satte mig i en boks - helt ubevidst.
Eller hvad? 
Jeg ved det ikke...




Nu må vi se hvordan disse 9-10 dage går herhjemme. 
Ferie, søde ferie.

Ingen kommentarer: