søndag den 21. juli 2013

conclusion.


God dag igår.
Altså jeg holdt Ano og Dep hen - og fik lidt mod på tingene.


I dag.
Der er jeg træt.
Nu glæder jeg mig til at komme hjem til 'mit' hjem.

Efter morgenmaden hed det 1.5 times søvn mere, efterfulgt af gåtur.
So good, so far.

Men nu er anno efter mig.
Jeg kigger mig rundt i alle spejle, vinduer og op og ned af mig selv.
Det eneste jeg ser er tyk og det enerste jeg mærker er mæt.


Hvorfor nu det?
Fordi jeg sov og så tv istedet for at rende rundt - som om der var ild i mig?

Fordi jeg spiste noget andet i formiddags end jeg plejer - fordi der ikke var mere af 'det sædvanlige'?
Fordi jeg havde en dag igår hvor jeg spiste hvidt brød?
Fordi... fordi ... fordi...
For hvad!


Sandheden skal man høre fra fulde folk og små børn.. 
Hmmmmmmm.....

Så det han sagde - det kan jeg regne med?

Det er nogle gange surrealistisk at snakke med andre mennesker om min 'situation'.

Den forvandling / ændring de ser og har set. 
På en måde er det fedt og på en måde bekræfter det Anno i at jeg gør det hele forkert.


' Du har fået mere selvtillid, er mere åben og siger nogle andre ting'..
Hmmm, altså folk 'udefra' vil nok betegne det som gode tegn..
Men anno bruger det negativt.

' Du har spist ting du ikke plejer - eks. marineret kød'

Anno bruger det negativt.
Den skriger: STRAM OP! Du er fandme godt nok svag Heidi.


Bliver godt at komme hjem i hulen og trygheden.
Hjem til en smule mindre ansvar og et sted hvor jeg kan puste heeeeelt ud.

Men alt i alt.
Den her uge er gået bedre end jeg har forventet.
Ikke fantastisk - men okay.

Men nu er jeg lidt mindre okay - mht til tanker og følelser - kropsfornemmelser.
Men jeg er okay, med denne uge.
Og anno, du vil ikke have jeg siger det - men det gør jeg.

Ingen kommentarer: