mandag den 8. juli 2013

The body.

Følelser og kroppen.

Altså..
Egentlig ved man jo nok godt lidt at det hænger sammen. 
Men ja, når jeg er vred - så er det mine lår jeg fokuserer på.
Måske fordi der er så meget energi i. 
Dér ligger en energi i Mine lår. - ikke dermed sagt det er sådan for andre. 


Men ja, derfor får mine lår så meget opmærksomhed pt.
Fordi jeg er vred!
Vred på mig selv, min sygdom og mine omgivelser.
Det går udover andre fordi jeg bakser med noget. 



Meeeeeeen... hvad er det så jeg er så vred over?
Jeg føler mig ikke MØDT!!


Ja, jeg bliver lyttet til, men noget stemmer ikke.

Jeg er pt. også sindsygt dårlig til at lytte til min krop,

men anoreksien får lov til styre for meget. 



Jeg glæder mig til det bliver hverdag igen - for jeg duér ikke til sommerferie disse dag.


Prøver at få det bedste ud af det, men det er svært. 
For de selvdistruktive tanker er sky høje.



Trææææææk vejret..
Det skal nok gå. 


Dags horoskop : Der er flere ting, som du går og bekymrer dig om. Det er samtidig svært for dig, at få sat ord på det.Prøv at tage det roligt, det vil løse sig.

Ingen kommentarer: