torsdag den 4. juli 2013

Insanely mad.

Jeg er så hidsig!
Er det den tid på måneden?

Ej... Jeg mener det faktisk.
Jeg er så pisse gal.
Hvorfor? 
Det ved jeg ikke..


Udover at jeg syntes jeg er en doven, uanstændig og tyk pige.
At jeg ikke tager mig sammen og over at jeg ikke har lyst til at løbe et marathon.
Lyder det som anoreksien og depressionen? Ja for søren da!

Men alligevel føler jeg mig så magtesløs!
Jeg ved at det er godt at bryde selvhadet en gang imellem, men jeg orker simpelthen¨

ikke andres selskab lige pt.
Jeg bliver hurtigt irreteret og hidsig. 

Ikke på grund af dem, men på grund af alle de tanker jeg har i mit hoved.

'' Hvem har bestemt at man har 'ret' til at være glad? ''
'' Hvem har haft ret til at bestemme hvad vi andre har ret til?''

'' Hvad er egentlig en ret og hvad er et privilegie?'' 
'' Har JEG også ret?''
'' Hvem har mest ret?''
'' Hvorfor fanden er man egentlig sat på denne jord?''
Det hele virker så uløst og så uforklarligt og det giver mig kaos.

Ingen kommentarer: