onsdag den 24. juli 2013

dreams last night.

i had a dream..
'' Vi sad i et klasselokale.
Vi så film.

Inden da havde vi kørt i et fremmed land.
Min bror og hans kammerater / min kærestes venner.
Der var ikke plads til mig på sæderne - så jeg havde lagt i bagagerummet.


I lokalet, blev en af min kæreste's venner pludselig meget nærgående.
Han ragede på mig, tog tøjet af ham selv og lidt af mig.


Jeg blev panisk og råbte op at han skulle stoppe.
Folk gloede på mig. 
De sagde jeg ville have opmærksomhed og at jeg løj.

Min bror troede heller ikke på mig og blev vred.

Da vi skulle gå ud af lokalet, kom to løver. 
En han og en hun.


Folk skyndte sig ind og lukkede dørene.
Men ikke alle dørene lukkedes. 
Men jeg kom ind i et andet rum og fik lukket døren.
Pludselig var jeg på en rideskole hvor jeg skulle hente en masse tøj og sko.


Min mor var der.
Jeg havde kæmpe høje sko på - og kunne nærmest ikke gå i dem.''


- Jeg drømte meget mere, men jeg kan ikke længere huske det.
Men det første i drømmen var forfærdeligt.

Panisk - klamt.

Og så blev alle min grænser overskredet - uden at nogle ville tro på det.
hmmmmm...

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej jeg har en give-away kørende på min blog.
Håber du har lyst til at deltage.

-http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/07/giveaway-no-1.html