fredag den 26. juli 2013

Gravity.

Er begyndt på en serie der hedder; Gravity.   - inde på HBO.

Den handler kort om 6-8 mennesker der har prøvet at begå selvmord, men uden 'held'.
De begynder i en gruppe hvor de skal snakke og ændre sig.
Man får et tilbageblik i hvorfor og hvordan de fik deres tanker.


Der er også komik i, så den er ikke helt så seriøst.
Men den giver så meget at tænke over!

Specielt; '' Man er nødt til at ændre sig, for ikke at prøve på selvmord igen''. 

Jeg er blevet helt slugt af den, og jeg syntes virkelig den får mine tanker igen.

Noget jeg tænker er;
Jeg prøvede jo bevidst/ubevidst at begå selvmord?


Altså mit hjerte begyndte jo at sige fra og jeg blev indlagt fordi min krop var nede.
Også mit sind og mine tanker.

For ikke at ende der igen, så er der nogle der er nødt til at ændre sig.


Anoreksien skal fylde så lidt, måske sparkes helt væk.
Depressionen skal overvindes og nedbrydes.

Og heidi skal dukke frem.


'' Im also almost dead'' 
'' Then the best thing we can do is - to live '' .


Ingen kommentarer: