tirsdag den 9. juli 2013

Safety.


Den tryghed.
Den utryghed.


At kunne springe fra den ene følelse til den anden.
Det er sikkert helt normalt - det tager bare på ens kræfter og lyst.



Det er de kropslige forandringer jeg kæmper med lige nu.
At jeg er et sted hvor vægten SKAL op, for ellers kommer jeg ikke videre.

Men maden føles som om den vil kvæle mig og få min mave til at vokse.

Lårene bliver større og større.
Min krop bliver mere nuanceret istedet for kontrolleret.


Jeg få krop 'som andre'.

Hvad er jeg uden spiseforstyrrelsen?
Har ofte hørt folk med anoreksi / bulimi osv - stille det spørgsmål.
Jeg er Heidi.

Men hvem er Heidi?

Hvad er hendes platforme, kvaliteter, skyggesider og drømme.

Hvor vil hun ligge sin energi?

Lige nu, er det op ad bakke,

1 kommentar:

Krokodullen sagde ...

Jeg kender det, rigtig meget. "Du er DIG", siger folk. Ja - men hvad er dét? Hvad er Jeg? I mange år har jeg kun været, hvad folk ønsker, jeg skal være - så hvad er JEG? HVAD ER JEG? Det er frustrerende.