mandag den 22. juli 2013

help me.


er det solstik?
Jeg ved det ikke.
Har det forfærdeligt.
Føler mig fyldt af en masser tanker og indtryk.

Jeg er grædefærdig.

Anoreksien får totalt meget styret i mig.
Er ved at gå i panik.
Varmen stiger mig til hovedet.
Min mave føles stor og klam.
Mine lår klasker.


Jeg har virkelig hetz mod kroppen.
Jeg kigger i spejlene, jeg hiver i fedtet og jeg suger hele tiden maven ind.


'Logisk ved jeg at noget går mig på - men psykisk har jeg lyst til at smadre det hele'.
Jeg bliver frustreret over at se min krop.


Jeg bliver ked af det.
Jeg bliver fuld af skam.

Føj Heidi..
FØJ FØJ FØJ FØJ.

Tab dig nu og løb en tur.
Bevælg dig.

Rør dig.

Du må ikke sidde stille.
SKAM DIG DIT FEDE DYR.


Vil bare væk.
Intet hjælper lige nu.
Hjælp forhelved.
Jeg er igang med at gå amok på de små sommerdyr.
Kan ikke rumme noget på min krop.
Er hyper sensitiv og alle lyder udover mine egne - er alt for meget.
Samtidig er ensomheden så enorm og jeg går i panik - fordi jeg er alene.

3 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Måske det skyldes varmen søde, oftest når det er så varmt som nu, så føler jeg mig også større end, jeg normalt er.

Krokodullen sagde ...

Øv, hvor lyder det bare som en møgdag, søde!
Jeg ved også ofte godt, at der er noget andet galt, når jeg føler mig tyk, men nogle gange er følelsen bare så insisterende, at den er svær at abstrahere fra for at finde ud af, hvad dét "noget andet" egentlig er.

Sender dig knus og tanker - jeg ved, hvor skræmmende, det er at føle sig så alene! <3

heidi sagde ...

Tak, jeres stemmer køler <3